marți, 23 iunie 2009


SANDA MANU DOCTOR HONORIS CAUSA – o distincţie mult meritată de regizorul şi profesorul de excepţie, acordată de UNATC. Este o distincţie tradiţională pe care o acordă universităţile unor persoane eminente care s-au distins în diverse domenii. Nu are nici o legătură pragmatică acest titlu onorific cu “doctorii” din domeniul teatral, şi din alte domenii artistice, astăzi scoşi pe bandă rulantă de învăţământul nostru. Dacă nu eşti Dr. nu poţi fi însă pedagog! Poţi fi un mare regizor şi actor, un artist recunoscut ca valoare şi preţuit de public, dar dacă nu ai patalamaua de Dr. nu poţi preda ca profesor la UNATC. O altă inepţie a “globalizării” învăţământului nostru besmetic, ce nu ţine cont şi de specificul celui artistic. Important rămâne că Doamnei Sanda Manu i s-a acordat acest titlu onorific iar festivitatea a scos la iveală un aspect impresionant, greu de constatat în astfel de prilejuri. Asistenţa alcătuită din tineri şi vârstnici slujitori ai teatrului – dintre cei care i-au fost “elevi” în cele 14 promoţii ce le-a păstorit, din cei foarte tineri ce doar auziseră de dânsa -, era unită de un fior emoţional, toţi respirau la unison bucuria recunoaşterii unei valori. Era, în sfârşit, o breaslă unită prin aceleaşi convingeri. Lucru rar, pentru că, mai ales în teatru funcţionează subiectivismul, orgoliile, etc. De astă dată toţI cei prezenţi recuoşteau şi respectau o valoare incontestabilă: Sanda Manu o Doamnă a teatrului şi a învăţământului artistic. Atmosfera avea ceva din aceea a marilor spectacole, când apar momente în care publicul rămâne cu respiraţia tăiată fiind cucerit de ce îi comunică actorii prin interpretare, ca apoi să izbucnească în aplauze. Astăzi, Doamna Sanda Manu este profesor la Universitatea “Spiru Haret”. Despre producţiile teatrale ale acestei universităţi vom vorbi în curând.

3 comentarii:

  1. Salut,
    numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să sugeram că toți cei de aici ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori falși de credite pe internet, dar aceștia sunt în continuare cei reali în compania de împrumuturi false. Am fost scammed de 4 împrumutatori diferite de împrumut, am pierdut o mulțime de bani pentru că am fost în căutarea unui împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în acest proces pentru că am fost arestat de oameni pentru că am fost datori.

    Aproape am renunțat până când am cerut sfatul unui prieten care ma prezentat creditorului inițial al împrumutului și o companie foarte fiabilă care este mama Alicia Radu care a primit împrumutul meu de 800 de milioane rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore Fără presiune și într- rată scăzută a dobânzii de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma împrumutului pe care am solicitat-o ​​a fost transferată în contul meu bancar fără nici o întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărți vestea bună, astfel încât oamenii să poată obține un împrumut cu ușurință fără presiune Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama ta Alicia Radu, pentru că e foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să vă numărați foarte norocoși să aveți ocazia să citiți astăzi această mărturie. Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    De asemenea, poți să mă contactezi prin e-mailul meu: (sitiaminah6749@gmail.com) dacă ai nevoie de informații despre cum am primit împrumutul de la mama Alicia Radu, ești foarte liber să mă contactezi și îți voi răspunde cu plăcere pentru că te poți ajuta altele după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate mulțumesc domnului Anderson pentru că m-a ajutat cu profiturile mele și pentru că a făcut posibilă a cincea mea retragere. Sunt aici pentru a vă împărtăși o oportunitate uimitoare de schimbare a vieții. se numește opțiuni de tranzacționare Bitcoin / Forex. este o afacere foarte profitabilă, care vă poate câștiga până la 2.570 USD într-o săptămână dintr-o investiție inițială de doar 200 USD. Sunt dovada vie a acestei mari oportunități de afaceri. Dacă cineva este interesat să tranzacționeze cu bitcoin sau orice criptomonedă și dorește o tranzacție de succes fără a pierde, anunță-l pe domnul Anderson acum Whatsapp: (+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    RăspundețiȘtergere